حوزه شهدای گمنام بسیج دانشجویی

دانشگاه پیام‌نور مرکز بندرعباس

حوزه شهدای گمنام بسیج دانشجویی

دانشگاه پیام‌نور مرکز بندرعباس

دانشجوی برتر هرمزگانی با اشاره به کسب مقام دوم سومین دوره مسابقات آموزشی 1435 بیان کرد: استفاده از شیوه ی آموزشی – رقابتی یکی از یکی از مزیت های این دوره بود که فضای رقابتی بسیار ویژه ای را بین گروهها ایجاد کرده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ محمدرضا دریانوس دانشجوی هرمزگانی شرکت کننده در سومین دوره آموزشی ایران 1435 در گفتگو با خبرنگار هرمزپرس با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور 130نفر از دانشجویان سراسر کشور در قم به پایان رسید، گفت: دوره آموزشی 1435 با محورهای مختلفی از جمله علم و فناوری، اقتصاد دانش بنیان، جریان شناسی اقتصادی، مسئله شناسی پیشرفت کشورر، مفهوم شناسی اقتصاد مقاومتی و موانع اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی دانشجویان در قالب  24 گروه که هر گروه متشکل از 5 نفر و در 5 کلاس به نام های شهید تهرانی مقدم، شهید علی محمدی، شهید احمدی روشن، شهید شهریاری و  شهید کاظمی آشتیانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دانشجوی هرمزگانی با بیان اینکه استفاده از شیوه ی آموزشی – رقابتی یکی از یکی از مزیت های این دوره بود، اظهار کرد: مباحث دوره توسط اساتید مجرب به دانشجویان شرکت کننده آموزش داده می شد که پس ازآن هر گروه سر فصل ها را شکافته و در قالب کنفرانس به سایر گروهها ارائه می کرد که پس از آن اساتید و مخاطبین نحوه عملکرد شرکت کنندگان ارزیابی و امتیازات هر گزوه را ثبت می کردند.

دریانوس تصریح کرد: امتیازدهی صرفا به کنفرانس به محدود نمی شد بلکه سایر فعالیت های فوق برنامه و عکس نوشته ای که  توسط گروهها تهیه انجام می شد تاثیر بسزایی در موفقیت گروههای شرکت کننده داشت.

وی بیان کرد: اختصاص جوایز نفیس به شرکت کنندگان برتر یکی از جذابیت های این دوره از مسابقات بود که دوره فضای رقابتی بسیار ویژه ای را بین گروهها ایجاد کرده بود.

دانشجوی برتر هرمزگانی با اشاره به جوایز این دوره از مسابقات افزود:  جایزه گروه اول به ازای هر نفر پنج میلیون ریال، گروه دوم چهار میلیون ریال و گروه سوم دو میلیون و پانصد هزار ریال در نظر گرفته شده بود.

دریانوس یادآور شد: گروه شهید شهریاری متشکل از 5 دانشجو از استان هرمزگان و چهارمحال و بختیاری بود که با عنایت خداوند و حضرت معصومه(س) توانست مقام دوم این دوره از مسابقات آموزشی 1435 را به خود اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: محمدرضا بافنده کار دانشجوی ترم 7 مهندسی مکانیک دانشگاه هرمزگان، محمدرضا دریانوس دانشجوی ترم 5 مهندسی صنایع از آموزش عالی میناب و همچنین محمدرضا یوسفی، محمد ایزدی و عارف بیاتی از دانشگاه شهر کرد در گروه شهید شهریاری موفق به کسب مقام دوم این دوره از مسابقات شدند.

 

انتهای پیام/قدر

۹۵/۰۶/۱۴
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‎نور مرکز بندرعباس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی