حوزه شهدای گمنام بسیج دانشجویی

دانشگاه پیام‌نور مرکز بندرعباس

حوزه شهدای گمنام بسیج دانشجویی

دانشگاه پیام‌نور مرکز بندرعباس


طومار_009-1024x682

مرتضی بهرامی،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد بندرعباس با بیان اینکه فکت شیت ایرانی اصل بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد،گفت: باید مقتدارنه برای تحقق و توسعه دستاوردی که بدست آوردیم عمل کنیم و نسبت به آن پافشاری داشته باشیم.



به گزارش رسانه دانشجویی هرمزپرس،وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با تقدیم هزاران شهید بدست آمده است و نباید نسبت به آن کم اهمیت باشیم،اظهار کرد:اصل های فکت شیت ایرانی و بیانات رهبر معطم انقلاب استناد به استقلال کشور دارد و ما نیز همصدا به تمام ملت ایران از این گذاره برگ حمایت می کنیم.
بهرامی با بیان اینکه بهانه بازید از مراکز نظامی ایران توسط غرب نشان از خوی استکباری آنان دارد، عنوان کرد: آمریکا به دنبال تشکیل امپراتوری استکبار است لذا به این خاطر به دنبال دستیابی به مراکز نظامی و آشنایی با دانشمندان ایرانی است تا به هدفشان دست یابند و راحت تر جمهوری اسلامی را از پای درآورد.
وی افزود: مسائل هسته ای بهانه ای برای رسیدن به اهداف استکباری است و مسلما ملت ایران و دانشجویان نسبت به این موارد آگاه هستند و اجازه نخواند داد عاملین آمریکایی و صهیونستی خواسته های غیر معقولشان را بر ملت ایران تحمیل کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندرعباس با بیان اینکه تیم مذاکره کننده باید شخصیت ملت ایران را در نظر بگیرند تاکید کرد: ایران نباید در بحث مذاکرات ضرر کند و مذاکرات بر ملت ما تحمیل شود.
بهرامی خاطر نشان کرد:تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باید از حوزه قدرت وارد شوند تا حوزه نرم و لبخند چراکه تجربه نشان داد اگر در برابر غرب انعطاف داشته باشیم گستاخ تر و پرهجمه تر وارد می شود.

 

طومار_026 - Copy طومار_027-1024x682 - Copy طومار_009-1024x682 - Copy طومار_012-1024x682 - Copy طومار_019-1024x682 - Copy

۹۴/۰۴/۰۱
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‎نور مرکز بندرعباس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی